چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کتاب نکات طلایی ۳۱۳راه حل برای کاهش طلاق دارد

خوزستان _نویسنده کتاب «۳۱۳ نکته طلایی علمی و کاربردی برای زوج‌های خوشبخت» گفت: این کتاب‌ راه حلی برای کاهش طلاق و درمان همه مشکلات زوجین در زندگی زناشویی هستند.

ماجد الهایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با اشاره به اینکه ازدواج در دین اسلام امری مقدس است، اظهار کرد: با توجه به افزایش طلاق و مشکلات بین زوجین در جوامع امروزی، به این نتیجه رسیدم که زوجین روش صحیح زندگی کردن را نمی‌دانند.
الهایی افزود: بر همین اساس در این کتاب‌ها نکات مهم انتخاب شریک زندگی، خواستگاری و اموری که بعد از ازدواج اهمیت دارند، ذکرشده است.
استاد حوزه علمیه کارون در پاسخ به این پرسش که «ایده نوشتن کتاب چگونه به ذهن‌تان آمد؟»، اینگونه توضیح می‌دهد: در سال ۹۷ کارگاهی با موضوع ازدواج برگزار کردم که با استقبال زیادی مواجه شد و همین علت جرقه نوشتن این کتاب شد.
وی ادامه داد: به حول قوه الهی توانستم این سه کتاب را بر طبق نیازهای مخاطبان بنوسیم و به این امید که جوانان در انتخاب شریک زندگی خود دقت فراوانی کنند.
کارشناس ارشد مشاوره افزود: درحال حاضر سه کتاب با عناوین ۳۱۳ نکته طلایی علمی کاربردی برای زوج‌های خوشبخت، نکات طلایی دوران خواستگاری و نکات طلایی بعداز ازدواج به مرحله چاپ و انتشار رسید.
این نویسنده در خصوص محتوای کتاب‌های خود گفت: در این کتاب‌ها نیازهای افراد برای شناختن شریک زندگی، معیارهای صحیح زندگی کردن و راهکارهای برای اینکه زوجین زندگی خوشبختی داشته باشند، به مخاطبان ارائه شده است.
نویسنده «۳۱۳ نکته طلایی علمی و کاربردی برای زوج‌های خوشبخت» بیان کرد: محتوای این کتاب‌ها منطبق با نیازهای افراد است و فرد با خواندن هر نکته‌ای از این کتاب‌ها می‌تواند از آن بهره برده و در زندگی خود پیاده کند، زیرا نکات آن کاربردی هستند.
الهایی درخصوص نقاط قوت این کتاب‌ها تصریح کرد: جنبه علمی و کاربردی بودن کتاب‌ها باعث شده که خواننده از خواندن آن‌ها خسته نشود، زیرا راه حل تمامی مشکلات خود را در آن‌ها می‌یابد. و ویژگی مهم دیگر اینکه موضوعات به صورت خلاصه و مفید نوشته شده‌اند.
این نویسنده گفت: توصیه می‌کنم که همه زوج ها حداقل یکبار این کتاب‌ها را بخوانند تا بتوانند با استفاده از مطالب این کتاب‌ها مشکلات خود را کم کرده و آمار طلاق کاهش پیدا کند.
وی یادآور شد: دو کتاب دیگر با عنوان «چهار اثر طلایی در زندگی زوجین خوشبخت» و «علائم و درمان کودکان» در حال ویرایش است و به زودی به مرحله انتشار می‌رسند.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها