دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کتابخانه‌های فعال استان البرز در ایام نوروز معرفی شدند

البرز - همزمان با فرا رسیدن نوروز چهار باب کتابخانه عمومی در استان البرز در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، طبق اعلام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ایام نوروز برخی از کتابخانه‌های عمومی در استان البرز باز و به مردم خدمات‌رسانی می کنند.

کتابخانه «امام باقر (ع)» در شهرستان نظرآباد از ۲۹ اسفندماه تا چهارم فروردین ماه و همچنین در روز دهم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به اعضا و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کند.

همچنین کتابخانه «امیرکبیر» در شهر کرج از ۲۹ اسفندماه تا چهارم فروردین ماه و در دور بعدی از دهم تا سیزدهم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر فعال خواهد بود.

کتابخانه «امام صادق (ع)» در شهرستان نظرآباد نیز از ۲۹ اسفندماه تا چهارم فرودین ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۹ عصر و همچنین از دهم تا سیزدهم فروردین ماه به خدمات‌رسانی مشغول خواهد بود.

«الهادی» آخرین کتابخانه‌ای در استان البرز، شهرستان ساوجبلاغ است که یکم تا چهارم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر فعال خواهد بود.

طبق اعلام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ این مهم با هدف ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها