پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر؛ شیفته شعر و طرفدار کتاب‌های مسعود کیمیایی

ارسطو خوش‌رزم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر گفت: مجموعه رمان‌های اسماعیل فصیح بسیار مورد علاقه من است.

ارسطو خوش‌رزم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: مجموعه رمان‌های اسماعیل فصیح بسیار مورد علاقه من است.

برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر افزود: «جسدهای شیشه‌ای» از مسعود کیمیایی بسیار درخشان است، همچنین رمان «حسد» از همین فرد فوق‌العاده است.

داستان رمان «جسدهای شیشه ای» به لایه‌های گوناگون تقسیم می‌شود که در هر لایه شاهد زندگی یک فرد از داستان هستیم. سیاست در طرح داستان گنجانده شده است و حتی اگر اکثر شخصیت‌ها سیاسی نباشند، با این حال به نحوی به آن مرتبط هستند و در سیاست غوطه ور شده‌اند.

او در ادامه گفت: کتاب «سهم من» از پرینوش صنیعی را به تازگی مطالعه کردم، به شما قول می‌دهم این کتاب را نمی‌توانید زمین بگذارید. همچنین به نظر من خواندن رمان‌های محمود دولت آبادی همچون «کلیدر»، «روزگار سپری‌شده مردم سالخورده» و «بیم آن» واجب کفایی برای هنرمندان و اهالی فرهنگ است.

بازیگر باسابقه تئاتر عنوان کرد: من به شدت شیفته شعر هستم، از سعدی و مولانا گرفته تا قاسم صرافان. کتاب «ه؛ عاشقانه‌های قاسم صرافان» بسیار کتاب خوبی است. فاضل نظری، حسین صفا و … را نیز مطالعه می‌کنم.

وی در پایان گفت: همچنین کتاب «بامداد خمار» که امروز به دست نرگس آبیار در حال اقتباس و ساخت فیلم است بسیار اثر زیبایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها