یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
«جام باشگاه های کتابخوانی» در  سمنان آغاز به کار کرد

سمنان- افتتاحیه جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان ایران در راستای اجرای برنامه های سمنان، پایتخت کتاب ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، افتتاحیه جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان ایران در راستای اجرای برنامه های سمنان، پایتخت کتاب ایران با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و جمعی از علاقمندان به کتابخوانی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم، برگزاری رویداد جام باشگاه های کتابخوانی را فرایندی مسابقه‌گونه برای ترغیب گروه مخاطب نوجوانان و کودکان به مطالعه دانست و گفت: این طرح نوجوانان را به صورت گروهی به کتابخوانی دعوت می کند.

فرشید فلاح با بیان اینکه ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی از سمنان آغاز و تا اقصی نقاط ایران استمرار خواهد یافت، تاکید کرد: این طرح ابتدا از نیشابور آغاز و در سال های اخیر با بازخوانی هایی که صورت گرفته، شکل جدید دارد و امسال سمنان افتخار میزبانی از این رویداد را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردمی سازی فعالیت ها، رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم است و این جام کتابخوانی نیز با هدف مشارکت مردم در امر کتابخوانی برگزار می شود، افزود: تیم های مختلف در این رویداد در موضوع کتابخوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برتر نیز معرفی می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران یکی از دستاوردهای مهمی است که امروز در قالب آن جام باشگاه های کتابخوانی برگزار می شود.

فلاح گفت: در این رویداد تیم‌های مختلف کتاب‌هایی با موضوعات مختلف را در نظر گرفته و مطالعه می‌کنند همچنین رقابتی بین گروه‌ها برگزار می‌شود تا در نهایت گروه‌های برتر تقدیر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها