شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
«بزرگترها شور همه چیز را در می‌آورند» در کتابفروشی‌ها

کتاب «بزرگترها شور همه چیز را در می‌آورند» نوشته مهناز نوراله‌زاده با تصویرگری امیر نجفی به تازگی از سوی انتشارات مهرک روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «بزرگترها شور همه چیز را در می‌آورند» به قلم مهناز نوراله‌زاده با تصویرگری امیر نجفی برای پرورش و تقویت مهارت ارتباط مؤثر با دیگران نوشته شده است. این کتاب برای آشنایی با دنیای درونی نوجوانان گزینه مناسبی است.

انتشارات مهرک در توضیح فضای این داستان آورده است: «به صورت کلی ما سه مدل مامان داریم: ۱- مامان‌هایی که همیشه کار دارند و خیلی کم می‌توانند با بچه‌هایشان بازی کنند یا پارک بروند. ۲- مامان‌هایی که همیشه می‌خواهند خوشگل‌ترین مامان دنیا باشند؛ برای همین یا به باشگاه می‌روند یا به آرایشگاه. اوقات بی‌کاری هم کتاب‌های چگونه جوان بمانیم می‌خوانند. آن‌ها هم برای بچه‌هایشان خیلی کم وقت دارند. ۳- مامان‌هایی که فکر می‌کنند بچه‌شان باهوش‌ترین آدم روی کره زمین است، پس باید مهم‌ترین آدم روی کره زمین هم باشد. برای همین بچه‌هایشان مجبورند از صبح که بیدار می‌شوند تا شب به کلاس‌های مختلف بروند. اما؛ مامان من عجیب‌ترین مامان دنیاست. بعضی روزها فقط کار دارد و نباید کسی مزاحمش شود. بعضی روزها می‌خواهد خوشگل‌ترین مامان دنیا شود و بعضی روزها فکر می‌کند من و برادرم باهوش‌ترین بچه‌های روی کره زمین هستیم. فکر می‌کنم مامان باید تصمیم خودش را بگیرد و یکی از گروه‌ها را انتخاب کند.»

بخشی از متن کتاب:

«خانم مدیر یک بسته شکلات آورده بود. به ما اجازه داد هرکدام یک شکلات برداریم.

بدون اینکه به چشم‌هایش نگاه کنم، یک شکلات برداشتم؛ یاد صحنه‌ای از یک فیلم کوتاه افتادم که به کسی که کار بدی کرده اول یک چیز خوش‌مزه می‌دهند تا بخورد، بعد او را تنبیه می‌کنند. الهه می‌گوید: «همه مدیرها یک اتاق مخصوص تنبیه دارند و وقتی کسی کار بدی انجام می‌دهد او را به آنجا می‌برند.»

خانم مدیر از ما خواست درباره چیزهایی که دوست داریم صحبت کنیم.

هنوز نمی‌دانستم خانم مدیر از مشق ننوشتن من خبر دارد یا نه. شاید می‌دانست و یادش رفته بود. بهتر بود زیاد توی چشم‌هایش نگاه نکنم.».

انتشارات مهرک (کودک و نوجوان سوره مهر)، کتاب «بزرگترها شور همه چیز را در می‌آورند» نوشته مهناز نوراله‌زاده با تصویرگری امیر نجفی را در ۵۲ صفحه و به بهای ۷۵ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط