چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
پیام تصویری معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد به دومین رویداد مشهد شهر کتاب‌خوان‌ها

خراسان‌رضوی - هم‌زمان با دومین رویداد مشهد شهر کتاب‌خوان‌ها معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی تصویری به برگزیدگان این رویداد تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از مشهد، یاسر احمدوند، شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز رویداد فرهنگی باشگاه کتابخوانان مشهدی و دومین رویداد مشهد شهر کتاب‌خوان‌ها که در تالار شهر مشهد برگزار شد گفت: در آستانه ماه رمضان خرسندیم که رویداد مهم ترویج کتاب به همت فعالان کتابخوانی در مشهد برگزار شد. به برگزیدگان و همینطور دست‌اندرکاران این رویداد تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: همچنین باید از تمامی دستگاه‌هایی که در مشهد به رونق کتابخوانی کمک می‌کنند هم متشکر باشیم. راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی و تدارک این برنامه‌ها، همینطور پیوند کتاب و برنامه‌های اجتماعی در رشد فرهنگی ما اثرگذار خواهند بود.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مشهد شایسته عنوان «شهر کتاب‌خوان‌ها» است و امیدواریم بتواند سرآمد این برنامه‌های فرهنگی در زمینه کتاب باشد.

توسعه کتاب‌خوانی در محلات و بخش‌های مختلف شهر و برای اقشار مختلف، در ارتقای سطح فرهنگی و رشد همه‌جانبه مردم موثر است و قطعاً مربیان و تسهیلگران کتابخوانیِ این باشگاه در آینده از ارکانِ فرهنگی شهر و توسعه‌دهندگان فرهنگِ والای دینی و انقلابی ما در سطح شهر خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها