دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
۱۲۶ نفر در جشنواره قرآنی باران وحی برگزیده شدند

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۲۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان در جشنواره قرآنی و فرهنگی باران وحی برگزیده شدند.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از اضلاع توانمندسازی مددجویان خدمات فرهنگی است که در این رابطه اقدامات متعددی در استان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری ویژه مددجویان زنجانی افزود: اخیراً جشنواره قرآنی و فرهنگی در رشته‌های حفظ قرآن، تفسیر قرآن کریم، داستان‌های قرآنی، معارف قرآن کریم اجرا شده و با استقبال خوبی از سوی مددجویان مواجه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی باران وحی در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد، اضافه کرد: در این جشنواره ۶۰۰ مددجو حضور داشتند که ۱۲۶ نفر برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به نفرات برتر این جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

صالحی از دیگر برنامه‌های این نهاد را انعقاد تفاهم نامه با کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه مددجویان کمیته امداد میتوانند به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو شوند.

وی ادامه داد: از دیگر مفاد این تفاهم نامه مشترک برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای ارتقای سطح فرهنگ و مطالعه مددجویان استان، استفاده از ظرفیت‌های متقابل و با هدف تعامل و همکاری با مراکز فرهنگی و ترویج سنت‌های حسنه انفاق و احسان و نیکوکاری، اجرای برنامه‎های فرهنگی مشترک در قالب مسابقات فرهنگی، قصه‌گویی، مسابقات نقاشی و ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در کتابخانه‌های مهم شهرستانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط