چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
بن‌کارت ویژه خرید از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ طراحی می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از احتمال حضور رئیس جمهور در افتتاح نمایشگاه رسانه‌های ایران و پرداخت یارانه همه رسانه‌ها خبر داد و درباره یارانه خرید از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ گفت، قول نمی‌دهیم اما امیدواریم یارانه درخورتوجهی را اختصاص دهیم.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حضور رئیس‌جمهور در آیین افتتاح نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: گفت برای حضور مقامات در آیین افتتاح نمایشگاه رسانه‌های ایران، هنوز پیش‌بینی نشده، اما از همه اعضای دولت برای حضور در این آیین دعوت خواهد شد. آقای رئیس‌جمهور به‌دلیل تراکم کاری هنوز دعوتی را قبول نکردند؛ اگر مقدور باشد، ایشان هم در افتتاح این رویداد حضور خواهند داشت در مجموع تلاش می‌کنیم همه مدیران ارشد دولت در افتتاح نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور داشته باشند.

وی به یارانه مطبوعات اشاره کرد و بیان کرد: یارانه همه رسانه‌ها پرداخت شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تخصیص اعتبار برای خرید کتاب از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: یارانه خرید از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در قالب یک کارت ویژه در حال طراحی است. قول نمی‌دهیم اما امیدواریم برای نمایشگاه کتاب سال آینده یک یارانه درخورتوجه اختصاص دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها