سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کاهش سرگردانی در نمایشگاه‌های جدید کتاب/ شیوه جدید عرضه کتاب موثر و کارآمد است

هرمزگان - شاعر و فعال رسانه هرمزگانی گفت: شیوه جدید برگزاری نمایشگاه های کتاب، از سرگردانی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کاسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، خاتون رییسی مینابی از شعرا و روزنامه نگاران پیشکسوت هرمزگانی در بازدید از هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و حضور در غرفه خبرگزاری کتاب ایران گفت: نمایشگاه کتاب فرصت گلگشت در باغ کتاب است.

مدیر مسئول دوهفته‌نامه ماراک افزود: غرفه شعر و ادبیات داستانی همیشه از غرفه‌های پرفروش نمایشگاه‌های کتاب محسوب می‌شوند.

این شاعر پیشکسوت هرمزگانی ضمن ابراز خشنودی از محتوای کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب هرمزگان، اضافه کرد: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه هم در مورد آثار تازه ارائه شده و هم در مورد آثار کلاسیک از منظر کیفی مناسبی برخوردار هستند.

رییسی با اشاره به گرانی کتاب در خارج از مجموعه نمایشگاهی، اضافه کرد: نمایشگاه کتاب هرمزگان فرصت مناسبی برای استفاده از تخفیف‌های ویژه‌ای است که در این نمایشگاه داده می‌شود.

وی عملکرد تازه و نحوه جدید ارائه کتاب بر حسب موضوع محوری را خوب، موثر و کارآمد ارزیابی کرد و گفت: علاقه‌مندان کتاب با مراجعه به راهروها و مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد مستقر در هر کریدور می‌توانند کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و بدون معطلی و با ارائه کارت شناسایی ملی از تخفیف ۳۰ درصدی در خرید تا سقف یک میلیون تومان بهره‌مند شوند و در خرید بیشتر از یک میلیون تومان ۱۰ درصد تخفیف بگیرند.

رییسی در پایان گفت: این روش از معطلی و سرگردانی بازدید کننده‌ها کاسته و کرامت خریداران کتاب نیز حفظ می‌شود.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به روی دوستداران کتاب باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط