سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کتاب‌های نفیس را در نمایشگاه کتاب تهیه کنید

هرمزگان - بخش کتب نفیس هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان ارائه دهنده‌ کتاب‌های متنوع نفیس به علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، کتب نفیس به کسانی که سلیقه ویژه دارند و سخت‌پسند هستند و به کیفیت و محتوای کتاب توجه دارند، با ارائه کارت ملی و بهره‌مندی از ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

کتاب نفیس به کتبی گفته می‌شود که از نظر محتوا ارزشمند و متعالی و از نظر فیزیکی دارای جلد و کاغذ با کیفیت و ظاهر هنرمندانه و ماندگار باشد.

کتاب‌های نفیس به پنج دسته اصلی تقسیم شامل؛ کتب نفیس مذهبی و ادعیه، کتاب‌های نفیس از شاهکاری ادبی ایران و جهان، کتاب نفیس هنری بر پایه معرفی هنرهای مختلف، کتاب‌های نفیس عکس از پروژه‌های صنعتی، کتاب های نفیس ایران شناسی و گردشگری هستند.

کتاب‌های نفیس را در نمایشگاه کتاب تهیه کنید

دو دسته کتب نفیس مذهبی و ادعیه و کتاب‌های نفیس شعر و ادبیات همیشه از پر فروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه‌های کتاب هستند.

در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان نیز کتب نفیس مذهبی و ادعیه از جمله؛ قرآن، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و … و در زمینه کتب ادبی نیز کتبی چون شاهنامه، دیوان حافظ، بوستان و گلستان سعدی، مثنوی معنوی مولوی، رباعیات عمر خیام عرضه و به فروش می‌رسد.

کتاب‌های نفیس، جلد چرم مصنوعی یا با چوب منبت کاری تولید می‌شوند و در آن‌ها از انواع کاغذ گلاسه، معطر و تحریر استفاده می‌شود که برترین نوع کاغذ برای تولید کتب نفیس است.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به روی دوستداران کتاب باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها