سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
خبرنگار ایبنا در بوشهر به جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر راه یافت

بوشهر – الهام بهروزی، خبرنگار ایبنا در بوشهر با کسب عنوان اول در بخش «مصاحبه» نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر به مرحله کشوری این رویداد راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این خبرنگار با گفت‌وگویی با عنوان «افسانه‌های جنوب؛ آبشخور غنی برای ادبیات نمایشی / وقتی دریانوردان خلیج فارس خالق قصه شدند» موفق شد که مقام نخست بخش «مصاحبه» نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر را کسب کند و به مرحله کشوری این رویداد راه پیدا کند.

در این بخش، راضیه عقیلی‌مهر با گفت‌وگویی با عنوان «کودکان بازنده این بازی هستند» از پایگاه خبری دادورزی مقام دوم و عبدالصمد شهریاری با گفت‌وگویی با عنوان «اراده برتر در خلیج فارس در دستان جمهوری اسلامی ایران است» از خبرگزاری ایرنا مقام سوم را کسب کردند.

بهروزی در «افسانه‌های جنوب؛ آبشخور غنی برای ادبیات نمایشی» با جهانشیر یاراحمدی درباره افسانه‌هایی که در کرانه‌ها و پس‌کرانه‌های خلیج فارس جریان دارد و جنبه‌های نمایشی و دراماتیک‌بودن آن‌ها به گفت‌وگو نشسته است و نقش دریانوردان جنوبی را در پدیدآمدن بخشی از این میراث ناملموس فرهنگی ارزنده مورد واکاوی قرار داده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و دبیر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان در آیین اختتامیه این جشنواره، در این دوره بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که آثار ارسالی از نظر کیفی و فنی در سطح بالایی قرار داشتند.

سرهنگ پاسدار محسن رضایی‌نژاد ادامه داد: آثار دریافتی در بخش‌های خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست از سوی علی هوشمند، محراب کیانی، خدانظر خواجه و یاسر باغداری مورد بررسی و داوری قرار گرفتند و آثار برتر معرفی شد.

وی در پایان یادآور شد: کمک به توسعه ظرفیت رسانه‌های کشور، شناسایی استعدادها، تجلیل از اصحاب رسانه که در تولیدات انقلاب اسلامی نقش‎آفرینی می‌کنند و تجلیل از تولیدات محتوایی که در رابطه با پیشرفت‌های کشور است از جمله اهداف این جشنواره است.

به گزارش ایبنا؛ آیین پایانی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ظهر سه‌شنبه با حضور برخی از مقامات لشکری و استانی، مدیران فرهنگی و اصحاب رسانه استان در بوشهر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها