سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
جزئیات نخستین جشنواره رسانه‌ای‌ «روایت خدمت» اعلام شد

هرمزگان - جزئیات نخستین جشنواره رسانه‌ای‌ «روایت خدمت» با محوریت دومین سفر رئیس جمهور به هرمزگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان جزئیات شرکت در نخستین جشنواره رسانه‌ای استانی روایت خدمت با محوریت دومین سفر ریاست جمهور به استان را اعلام کرد.

اهداف این جشنواره، تبیین دستاوردهای سفر اول و دوم ریاست جمهور به استان هرمزگان، افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ای در تبیین و تشریح خدمات دولت مردم به مردم، افزایش کمی و کیفی محتوای رسانه‌ای اعلام شد.

موضوعات جشنواره نیز شامل سفر اول و دوم ریاست محترم جمهور، دستاوردهای سفر، پروژه‌های ماندگار، هرمزگان دروازه پیشرفت، بهره‌مندی مردم، امیدآفرینی و دولت مردمی است.

این جشنواره در دو بخش برگزار خواهد شد. در بخش ویژه: شهروند خبرنگار (روایت مردمی از خدمات دولت به مردم) و بخش ویژه مخصوص عموم مردم است.

قالب‌های جشنواره نیز موشن گرافیک، محتوای صوتی (پادکست)، اینفوگرافیک، عکس، عکس نوشته، یادداشت، گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، پوستر و کلیپ است.

هر متقاضی در هر قالب از جشنواره می تواند ۵ اثر ارسال کند. آثار ارسالی باید از ۱۰ تا ۱۸ بهمن در یک رسانه رسمی استان هرمزگان منتشر شده باشد. در بخش ویژه، انتشار در رسانه رسمی الزامی نیست و انتشار در پیام رسان ها مورد تایید است.

شرکت کنندگان می توانندآثار خود را به شماره ۰۹۱۷۰۳۷۶۶۲۵ در پیام رسان ایتا ارسال کنند یا به نشانی دبیرخانه استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار پاسداران، چهار راه فرهنگ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول، معاونت فرهنگی، امور رسانه و تبلیغات تحویل دهند.

به ۱۲ اثر برگزیده در بخش آزاد و ۵ اثر برگزیده بخش ویژه هدایایی اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها