جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
انتشار بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در انتشارات جامعة‌الزهرا (س)

قم - مدیر انتشارات جامعة‌الزهرا(س) از انتشار بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در انتشارات جامعة‌الزهرا (س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام اباذر عمرانی‌فر با اشاره به راه‌اندازی غرفه جامعة‌الزهرا در نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی، بیان کرد: در حال حاضر، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در انتشارات جامعة‌الزهرا به چاپ رسیده که به علت کمبود فضای نمایشگاه، بخشی از آثار در نمایشگاه عرضه شده است.

مدیر انتشارات جامعة‌الزهرا (س) افزود: در سال جاری، ۳۱ یک عنوان کتاب به چاپ رسیده که ۲۷ عنوان کتاب، چاپ جدید و ۴ عنوان تجدید چاپ شده‌اند.

حجت‌الاسلام عمرانی‌فر ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون، بیش از ۲۵ عنوان کتاب درسی ویژه طلاب جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در انتشارات مجموعه تالیف و تدوین شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵ عنوان کتاب درسی و کمک درسی برای دانش‌آموزان و کودکان رده سنی ۳ تا ۵ سال در انتشارات جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها چاپ و منتشر شده است.

مدیر انتشارات جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: موضوعات کتب چاپ شده در این انتشارات، در حوزه‌های مختلف از جمله زن و خانواده، فلسفی و کلامی، تفسیری، فقه و اصول، تاریخی و غیره هستند و بیشتر آثار توسط بانوان طلبه تألیف و یا تدوین شده‌اند.

عمرانی‌فر یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ کمیسیون نشر زیر نظر مدیریت جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شد تا با بررسی و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، مسیر تولید محتوا تا نشر تسریع شود.

وی با بیان اینکه امسال قراردادها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های انتشارات به‌روزرسانی شدند، گفت: امسال کتبی که در سال‌های قبل به دلایل مختلف متوقف شده بودند، به چاپ رسیدند یا در حال چاپ هستند.

مدیر انتشارات جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه نخبگان، حدود ۲۵ عنوان کتاب و پایان‌نامه که توسط نخبگان جامعه به رشته تحریر درآمده، در حال سیر مراحل تولید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها