شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
۲ کتاب با موضوع نماز در زنجان رونمایی شد

زنجان- همزمان با سی امین اجلاس سراسری نماز، دو کتاب با موضوع نماز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ در آیین اختتامیه سی امین اجلاس سراسری نماز، دو کتاب با موضوع نماز رونمایی شد.

حامد صالحی «مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور» در حاشیه رونمایی از این کتاب‌ها اظهار کرد: به مناسبت برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز؛ دو کتاب با موضوع نماز رونمایی شد.

وی تصریح کرد: عنوان کتابی که در حاشیه این اجلاس رونمایی شد؛ کتاب چلچراغ نماز در مدرسه نوشته حجت‌الاسلام سید جواد بهشتی بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور همچنین به رونمایی از مجموعه ۱۴ جلدی قصه‌های نماز اشاره کرد و گفت: این مجموعه کتاب‌های توسط یک تیم ۲۱ نفره و با محوریت نماز از دیدگاه ۱۴ معصوم (ع) نوشته شده است.

صالحی با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این اجلاس نمایشگاه کتابی هم دایر شده است، افزود: این نمایشگاه در قالب ۱۰۳ عنوان کتاب دایر شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور همچنین از اجرای برنامه «عهدواره به رنگ قنوت» ویژه ۴۰ مدرسه متوسطه اول در قالب اردوی یک روزه، اجرای نمایش میدانی «آواز پر جبرییل» در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد و نشست‌های نماز شناسی ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها خبر داد و گفت: همچنین با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه برنامه‌های متعددی با رویکرد هنری، آموزشی، تولید محتوا، کتاب صوتی و تولید پادکست با محوریت نماز اجرایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط