یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
فراخوان جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع مقدس استان گلستان منتشر شد

گلستان- از سوی دبیرخانه دائمی دومین کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان، فراخوان جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع مقدس استان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، از سوی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه نینوا استان گلستان و دبیرخانه دائمی دومین کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان، فراخوانی باهدف جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع مقدس استان، انتشار یافت.

مصاحبه‌های صوتی، تصویری و متنی، نامه و اسناد اداری، وصیت‌نامه، گزارش‌ها و آثار شهدا، نقشه‌ها و اسناد شخصی، عکس، فیلم، نوار کاست و نگاتیو به‌عنوان قالب آثار در این فراخوان اعلام‌شده است.

همچنین دبیرخانه این رویداد، آماده دریافت آثار پیرامون محورهای عملیاتی و اعزام جبهه، مراسم‌های استقبال از آزادگان، خاطرات و دست‌نوشته‌ها، تشییع شهدا و عملیات‌ها، بمباران شهرها و کمک‌های مردمی و نقش مردم استان گلستان در دفاع مقدس است.

به گزارش ایبنا، کلیه مدارک پس از اسکن و بهره‌برداری به صاحبان آثار عودت خواهد شد. همچنین مشارکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی و یا به‌صورت حضوری به نشانی گرگان، خیابان شهدا، لاله ۱۱ ساختمان کنگره شهدا استان گلستان تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها