شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
دورهمی قصه‌گویی در مراکز کانون پرورش فکری زنجان

زنجان- با هدف آموزش نکته‌های مربوط به قصه‌گویی؛ دورهمی قصه‌گویی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ با توجه به جایگاه قصه‌گویی در تربیت فرزندان و آموزش نکات اخلاقی مربوطه کارگاه آموزشی قصه‌گویی در قالب دورهمی در مراکز کانونی برگزار شد.

برگزاری کارگاه کتابخوانی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و کارگاه کاردستی خلاق ساخت صورتک‌های زیبا و دوست، اهدای کتاب به اعضای مراکز کانونی از جمله فعالیت‌هایی بود که در این دورهمی انجام شد.

برگزاری جلسه فن بیان در قصه‌گویی در زنجان

این جلسه در قالب جلسات ماهانه انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری زنجان برگزار شد و از جمله مسائل آموزشی در آن داستان‌سازی و پال و بر دادن به داستان از طریق بهره‌گیری از قوه تخیله بود.

چگونگی تمرین داستان گفتن در مقابل آینه برای تمرین حضور در جمع، مطالعه کتاب و بیان خلاصه‌ای مطالب آن، اجرای مطالب کتاب آموزشی کودک در قالب نمایش از دیگر مسائلی است که در کلاس مطرح و آموزش داده شد.

ناصر دوستی برگزیده جشنواره شعر محیط زیست شد

بنا به گزارش دبیرخانه دومین جشنواره شعر و داستان "محیط زیست " حدود ۲۸۹ اثر در بخش شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از چندین مرحله داوری ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

که در همین راستا ناصر دوستی شاعر زنجانی جزو نفرات برتر شناخته شده و با اهدای لوحو تندیس جشنواره از وی تقدیر شد.

برگزاری مسابقه قهرمان من به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی

مسابقه قهرمان من در در بخش‌های عکاسی و نقاشی و شعر و داستان ویژه رده سنی ۷ تا ۱۳ سال برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ بوده و به ۵۰ نفر از افرادی که در این مسابقه شرکت کنند؛ به قید قرعه در جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

بر اساس هماهنگی صورت گرفته مراسم اختتامیه این مسابقه روز ۲۳ دی ماه برگزار و با حضور مسئولان از برندگان تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط