چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
برگزاری کارگاه «داستان نویسی ویژه بزرگسالان» در زنجان

زنجان- کارگاه داستان نویسی ویژه بزرگسالان در کتابخانه فرهنگ زنجان با هدف تحقق عدالت فرهنگی برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ پیرو استقبال از برگزاری دوره «نویسندگی خلاق ویژه گروه سنی کودک و نوجوان»، کارگاه آموزشی «داستان نویسی ویژه بزرگسالان» به میزبانی کتابخانه عمومی فرهنگ زنجان برگزار می‌شود.

این برنامه به همت کتابخانه عمومی فرهنگ با مشارکت حوزه هنری زنجان، کارگاه «داستان نویسی ویژه بزرگسالان» با تدریس سنا امینی روزهای یکشنبه برگزار و در قالب آن مسائل مربوط به داستان نویسی برای افراد بزرگسال آموزش داده می‌‎شود.

ناصر دوستی برگزیده جشنواره فرهنگی و هنری ذوالفقار شد

ناصر دوستی از اعضای سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان برگزیده سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ذوالفقار» در استان کرمان شد.

سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ذوالفقار» در بخش های پوستر، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان کوتاه، خاطره نویسی و مقاله و با محورهای سیره و سبک زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ولایتمداری، عدالت، دفاع مقدس، صلح، امید، کرامت انسانی، بصیرت افزایی و اخلاق و عفاف و حجاب در استان کرمان برگزار شد.

طبق نظر هیئت داوران ۴۴ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه های برتر شدند و ۱۴ اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند که ناصر دوستی نیز جزو رتبه‌های برتر در بحث شعر بود.

نشست جمع خوانی «من فاطمه هستم، دختر محمد (ص)» برگزار شد

با هدف گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نشست جمع خوانی کتاب «من فاطمه هستم، دختر محمد (ص)»، اثر مصطفی پورنجاتی به میزبانی کتابخانه عمومی شهید رجایی ماهنشان برگزار شد.

کتاب «من فاطمه هستم دختر محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله» اثر مصطفا پورنجاتی است و در ۱۹۸ صفحه توسط انتشارات رود آبی به چاپ رسیده است.

ویژگی‌های این کتاب آن را تا حد زیادی از آثار با موضوعات مشابه منحصر به فرد می‌کند. نخست، دقت علمی فراوان برای کتابی که مخاطبش عموم مردم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط