سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
‌ویژه برنامه «جوانه‌های بسیج» در آذربایجان‌غربی برگزار شد

آذربایجان‌غربی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: به‌مناسبت هفته بسیج و با رویکرد جهاد تبیین ویژه برنامه «جوانه‌های بسیج» در استان برگزار شد.

خدیجه معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: به مناسبت هفته بسیج و با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی و پایگاه مقاومت بسیج مرصاد، ویژه برنامه «جوانه‌های بسیج» با حضور حجت الاسلام حجت قلی‌نژاد و جمعی از دانش آموزان و اعضای کتابخانه‌های عمومی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی افزود: اجرای مسابقه با محوریت هفته بسیج، شعرخوانی، مدیحه سرایی با محوریت ایام فاطمیه، اجرای نمایش یا محوریت آیات قرآن‌، نمایش عروسکی و … از برنامه‌های برگزار شده ویژه نوجوانان در این ویژه برنامه بود.

‌ویژه برنامه «جوانه‌های بسیج» در آذربایجان‌غربی برگزار شد

معصومی با اشاره به جایگاه والای بسیج و بسیجی، عنوان کرد: ترویج تفکر بسیجی امری مهم و اثرگذار در جامعه است و کتابخانه مکانی بسیار مقدس و از میراث‌های مهم بشریت است که جامعه را به سمت و سوی آگاهی سوق می‌دهد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری نشست‌های کتاب خوان با موضوعات متنوع یکی از برنامه‌های مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

وی افزود: برگزاری این گونه نشست‌های تخصصی با موضوع بسیج می‌تواند نقش مهمی در ترویج این تفکر و انتقال آن به نسل‌های آینده داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها