سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
دریچه‌ای منحصر به فرد برای شناخت یکی از متمایزترین شخصیت‌های تاریخ

بررسی اظهارات، افکار و دیدگاه‌های آدولف هیتلر، پیشوای آلمان نازی که در مصاحبه‌های این کتاب آمده است می‌تواند دریچه‌ای منحصر به فرد را برای شناخت یکی از متمایزترین شخصیت‌های تاریخ بگشاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «سیمای هیتلر در رسانه‌ها» با عنوان فرعی «گفت‌وگوهای مطبوعاتی با پیشوای آلمان نازی» تالیف نوید فرخی از سوی نشر گویا منتشر شد. تاریخ همچون نقشه‌ای دقیق و قطب‌نمایی است که به ما نقاط برجسته و مهم گذشته را نشان می‌دهد و درک صحیح آن برای شناخت حال و شکل دادن آینده کلیدی است.

بررسی اظهارات، افکار و دیدگاه‌های آدولف هیتلر، پیشوای آلمان نازی که در مصاحبه‌های این کتاب آمده است می‌تواند دریچه‌ای منحصر به فرد را برای شناخت یکی از متمایزترین شخصیت‌های تاریخ بگشاید. این اثر را باید به عنوان فرصتی برای دستیابی به یک بینش دقیق‌تر از تاریخ تلقی کرد نه بستری برای قضاوت و داوری از آنجایی که بسیاری از نظرات هیتلر مبتنی بر مسائل ژئوپلیتیکی اجتماعی و فرهنگی عصر خود بوده‌اند برای درک بهتر خوانندگان، ضمیمه‌ها و پاورقی‌های گسترده‌ای برای کتاب در نظر گرفته شده است.

آدولف هیتلر سیاستمدار آلمانی و رهبر حزب نازی (حزب ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان) از بدنام‌ترین و قدرتمندترین دیکتاتورهای قرن بیستم بود. او رهبری آلمان در طول جنگ جهانی دوم را بر عهده داشت. هیتلر را طراح اصلی هولوکاست می‌دانند. «نبرد من» کتاب شناخته‌شده اوست.

کتاب «سیمای هیتلر در رسانه‌ها» با عنوان فرعی «گفت‌وگوهای مطبوعاتی با پیشوای آلمان نازی» تالیف نوید فرخی در ۳۹۰ صفحه و قیمت ۲۷۵ هزارتومان از سوی نشر گویا منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها