دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
پروانه معصومی درگذشت

پروانه معصومی بازیگر که چند سالی بود در گیلان زندگی می‌کرد ساعتی قبل در صومعه سرا درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون دقایقی پیش با انتشار یک عکس از پروانه معصومی خبر از درگذشت این هنرمند پیشکسوت داد. نعیمه نظام دوست با انتشار عکس او نوشت:

«خداحافظ بانو جان مهربانم سفرتون سبز، خانم جان بانو پروانه معصومی مهربانم، سال‌هاست افتخار شاگردی شما رو داشتم، سریال پلیس جوان و دریائی‌ها و ساکن کلبه چوبی که مدت دوماه در لاهیجان با هم زندگی کردیم، کلی خاطرات زیبا ازتون به یاد دارم، شما به شدت مهربان ولی جدی بودین، خانم، زیبا، شریف، مقتدر و به شدت مادر بودین، همیشه نگران نیما بودین و همیشه برای ما بهترین مادر بودین. سیدمهدی حقی مدیر برنامه‌هاتون و دوست خوب من دیروز بهم اطلاع داد که در بیمارستان بستری هستین ازش خواستم که تلفنی باهاتون حرف بزنم، الان که شماره‌اش و دیدم فکر کردم که شما اجازه دادین باهاتون حرف بزنم ولی دریغا که عمر مجال نداد برای خداحافظی.

خداحافظ بانوی زیبا، خداحافظ خانم جان بانو پروانه معصومی عزیزم.

همیشه دوستتون داشتم و دارم.»
 

پروانه معصومی درگذشت

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فقط خدا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    حضرت امام علی علیه السلام فرمودند: ای بندگان خدا! همانا از مرگ گریزی نیست. پس قبل از آنکه شما را دریابد، از آن بیم دارید و ساز و برگ آن را فراهم دارید، زیرا در هر حال شما شکار مرگید. اگر در جای خود بمانید، به سر وقتتان آید، و اگر از آن بگریزید، شما را دریابد. و [بدانید که] این مرگ از سایه شما با شما همراه‌تر است. مرگ بر پیشانی شما نگاشته شده است و دنیا پس از شما نیز در نوردیده خواهد شد. پس هر گاه شهوت‌ها به شما روی آوردند، مرگ را بسیار یاد کنید که یاد مرگ برای پندآموزی بسنده است. رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلّم) اصحاب خود را پیوسته به یادآوری مرگ سفارش می‌کرد و می‌فرمود: مرگ را بسیار یاد کنید که همانا مرگ بر هم زننده لذّتها و جدا کننده شما از شهوتهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها