دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
«تلخند» دانشجویی در قالب شعر و نثر برگزار می‌شود

زنجان- رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: «تلخند» دانشجویی در قالب شعر و نثر برگزار می‌شود.

طاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جشنواره تلخند دانشجویی هر سال به میزبانی جهاد دانشگاهی استان زنجان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و نثر صرفاً ویژه دانشجویان برگزار می‌شود، اضافه کرد: موضوعات جشنواره شامل آزاد و زندگی دانشجویی خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحان‌ها، فضای دانشگاه، شهریه است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه طبق فراخوان منتشر شده آثار قبل از این جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد، افزود: اگر این مورد رعایت نشود پس از بررسی افراد از دور رقابت خارج می‌شوند.

وی در ارتباط با تیم داوری این جشنواره نیز گفت: هیأت داوران جشنواره ناصر فیض، سعید بیابانکی و امید مهدی‌نژاد خواهند بود که هیات داوران از نفرات طراز اول در حوزه شعر و طنز هستند.

یوسفی امیری با اشاره به اینکه ارسال آثار به جشنواره از دیروز آغاز شده است، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۶ اسفندماه است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ارتباط با اختتامیه جشنواره تلخند نیز گفت: اختتامیه این جشنواره فروردین ماه سال آینده در دانشگاه زنجان با حضور هیات داوری و برگزیدگان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط