دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب‌ها در کتابخانه‌های خراسان‌رضوی

خراسان‌رضوی - به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکردِ کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، طرح عضویت رایگان به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در کلیه کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

دوست‌داران و علاقه‌مندان به کتاب می توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه عمومی خراسان‌رضوی، اقدام به عضویت رایگان در این کتابخانه‌ها کنند تا به مدت یک سال از خدمات این نهادهای فرهنگی بهره‌مند شوند.

همچنین اینکه در برخی کتابخانه‌ها این خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه «سامان» به آدرس اینترنتی www.samanpl.ir امکان‌پذیر است.

طرح بخشودگی جرایم دیرکردِ کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی نیز هم‌زمان با هفته‌کتاب تا ۳۰ آبان اجرا خواهد شد که اعضای کتابخانه‌ها می‌توانند در این طرح از بخشودگی جرایم دیرکردِ کتاب‌های‌شان برخوردار شوند.

به گزارش ایبنا؛ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها