دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
فراخوان کنگره ادبی منطقه‌ای «حماسه‌سازمیدان» به میزبانی استان‌ گلستان منتشر شد

گلستان‌-‌کنگره منطقه‌ای شعر، داستان کوتاه و دلنوشته با عنوان «حماسه سازمیدان» به نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان گلستان فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفترنماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان، کنگره منطقه‌ای شعر، داستان کوتاه و دلنوشته با عنوان «حماسه سازمیدان» به نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رزمندگان بدون مرز (جبهه مقاومت اسلامی)، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی، گذشته و نگاه به آینده، نقش سردار در پیشبرد اهداف اسلامی و انقلاب و جهاد تبیین محورهای این کنگره منطقه‌ای است.

اهالی قلم در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، سمنان و خراسان شمالی می‌توانند آثار خود (حداکثر ۳ اثر) در بخش‌های شعر (قالب‌های کلاسیک و آزاد)، داستان کوتاه (کوتاه و ۱۰۰ کلمه‌ای) و دل‌نوشته را تا ۱۵ آذرماه سال جاری به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مقررات عمومی کنگره و نحوه ارسال آثار و جزئیات بیشتر فراخوان با حوزه معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تماس حاصل کنند.

به گزارش ایبنا، زمان برگزاری مراسم اختتامیه همراه با کارگاه آموزش ادبیات پایداری از سوی دبیرخانه کنگره ۱۲ دی ماه سال جاری همزمان با ایام سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها