دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
تدوین کتاب الکترونیک برای پارک‌های علم و فناوری

زنجان- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های پارک‌های علم و فناوری؛ کتاب الکترونیک برای این مراکز گردآوری و تألیف می‌شود.

کیوان فربودی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در حال حاضر ۵۶ پارک استانی و دانشگاهی در کشور فعال است که بنا داریم نسبت به معرفی بهتر آنها اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا کتاب الکترونیک برای پارک‎های علم و فناوری کشور تألیف خواهد شد که برای هر پارک استانی و دانشگاهی یک صفحه دوتایی اختصاص خواهد یافت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور گفت: پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برای معرفی خود باید دستاوردها پیش برد اهداف فناورانه و دانش بنیان و همچنین کمک به اقتصاددانش بنیان را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پارک‌های علم و فناوری با فعالیت خود زمینه اشتغالزایی بسیاری از دانش آموختگان دانشگاهی را فراهم کرده‌اند، تصریح کرد: در کنار این موارد حمایت، تجاری سازی، معرفی پارک هم یکی از اهداف گردآوری این کتاب است.

فربودی با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های پارک‌های علم و فناوری از مهمترین اهداف گردآوری این کتاب جامع است، اضافه کرد: فراخوان ارسال موارد مربوط در سراسر کشور منتشر شده و به زودی تألیف این کتاب آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط