شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
اجرای طرح پویش کتابخوانی «طراوت» در مساجد منتخب یزد / ایجاد کتابخانه تخصصی نوجوانان در مساجد

یزد - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از برگزاری طرح پویش «کتابخوانی طراوت» ویژه کانون‌های مساجد منتخب و راه‌اندازی کتابخانه تخصصی نوجوانان در مساجد یزد خبر داد.

محسن رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به اجرای برنامه‌های مسجدی با محوریت کتاب گفت: یکی از برنامه‌های ما در ستاد استان اجرای برنامه‌ها با محوریت کتاب است و سعی کرده‌ایم به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی از طرح‌های مختلفی بهره‌مند شویم.

وی افزود: به این منظور یکی از طرح‌های ما «پویش کتابخوانی طراوت» است که در این طرح ما سعی کرده‌ایم از مشارکت کودکان و نوجوانان بهره‌مند شویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: در این راستا بسته‌های کتاب و کتابخوانی را به مساجد مجری طرح طراوت اهدا کرده‌ایم که هدف‌گذاری نیز مبنی بر ایجاد کتابخانه تخصصی نوجوانان در مساجد داریم.

رستگاری بیان کرد: در این طرح تعداد ۶۰ جلد با مشارکت مساجد منتخب به مسجد اهدا شده است که این کتاب‌ها به صورت وقف در گردش توسط نوجوانان مطالعه می‌شود.

وی ادامه داد: در این پویش هر فردی می‌تواند کتاب‌های طرح را تهیه کرده و مطالعه کند و با تهیه فیلم یا کلیپ دو دقیقه‌ای در این پویش شرکت کرده و جایزه دریافت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: امیدواریم با مشارکت مردمی نیز بتوانیم وقف کتاب را شاهد باشیم و در مساجد بتوانند با این مشارکت کتابخانه‌های تخصصی خود را راه‌اندازی کنند.

رستگاری گفت: این پویش تا تیرماه سال آینده ادامه دارد که در پایان هر ماه به نفرات برگزیده هدایایی تعلق می گیرد.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت «طرح طراوت» کانون‌های مساجد یزد مراجعه کرده یا با شماره ۰۳۵۳۸۳۴۱۹۱۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط