جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مقالات برتر همایش ابن یمین فرومدی تجلیل شدند

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تجلیل نفرات برتر مقاله های همایش ابن یمین فرمودی در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درشاهرود، فرشید فلاح لاله زاری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ارشاد شاهرود ضمن اشاره به دستاوردهای همایش شب گذشته ابن یمین فرومدی در این شهرستان تاکید کرد: مقالات بسیار خوبی به این همایش ارسال شده بود که می تواند یکی از نقاط قوت آن محسوب شود.

وی با بیان اینکه با رای داوران، پژوهشگران برتری که مقالات خود را برای این همایش ارسال کرده بودند، انتخاب شدند، افزود: علی میرافضلی با مقاله «نوآوری‌های ابن یمین در فرم رباعی» مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه رویا صدر با مقاله «طنز در اشعار ابن یمین» دیگر نفر مشترک برتر بخش مقالات بود، گفت: خلیل کهریزی با مقاله «پیشینه و پیامد نهضت سربداران در تاریخ ایران» رتبه اول مشترک برترین مقالات را در کنار دو نفر قبل، به خود اختصاص داد.

فلاح با بیان اینکه مقاله مهدی یاقوتیان به نام «والدین و فرزندان ابن یمین» دیگر مقاله برتر این همایش بود، تاکید کرد: مهدی دهرامی با مقاله «جایگاه ابن یمین در سیر مثنوی سرای در ادب فارسی» دیگر رتبه برتر را کسب کرد.

وی از تقدیر رحیم سلامت آذر و سویل امانی با مقاله «بررسی موسیقی بیرونی و کناری قصاید ابن یمین فریومدی» خبر داد و گفت: این سه مقاله اخیر نیز به صورت مشترک رتبه دوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ابن یمین فرومدی ارسال شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها