سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
طرح و ایده‌های برتر در قالب مقاله‌های فرهنگی توسط سپاه استان حمایت می‌شود

زنجان- جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح و ایده‌های برتر در قالب مقاله‌های فرهنگی و هنری و اقتصادی توسط سپاه استان حمایت می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی و اجرایی کردن ایده‌های برتر، فراخوان طرح و ایده‌های خلاقانه منتشر شد.

وی تصریح کرد: این فراخوان در حوزه‌های مختلف همانند «راه‌های جذب سرمایه گذار در طرح‌های کلان اقتصادی»، «مسائل و مشکلات قطب اقتصادی»، «آموزش تحقیقات و فناوری»، «زنان و خانواده، بهداشت، سلامت و محیط زیست»، «فرهنگی و اجتماعی»، «مدیریت و حکمرانی» برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایده‌ها باید شفاف و قابلیت اجرا داشته باشد و تمام مراحل اجرای طرح ذکر شود، اضافه کرد: ایده های برتر جمع بندی شده در اختیار رده‌ها قرار می‌گیرد و ایده‌های برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این فراخوان به منظور بهره‌مندی از توانمندی بسیجیان، ایجاد خلاقیت در انتقال مفاهیم فرهنگی هنری، راه‌اندازی گفتمان عمومی در میان اقشار بسیج و اشتراک‌گذاری تجربیات فرهنگی برگزار می گردد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایده‌های برتر در حوزه مقاله، طرح، ایده، کتاب پذیرفته می‌شود، اضافه کرد: مطابق فراخوان سپاه استان از ایده‌های برتر حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط