یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کتاب ۲۲۰ شهید استانداری خراسان رضوی منتشر می‌شود

خراسان‌رضوی - مشاور امور ایثارگران استاندار خراسان رضوی گفت: کتاب یادمان ۲۲۰ شهید استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، امیرالله شمقدری با اعلام این خبر اظهارداشت: ستاد نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خراسان رضوی در فعالیتی شش ماهه تلاش کرد تا همه شهدای گرانقدر زیر مجموعه وزارت کشور در استان را شناسایی کند، زیرا بسیاری از اسامی، سوابق و مشخصات شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ترورهای منافقین، همچنان مبهم و ناشناس بود.

امیرالله شمقدری ثبت و ضبط زندگی، تفکر و اقدامات شهدا را چراغ راه نسل امروز دانست و افزود: در احوالات شهدای بزرگوار ما، ساده‌زیستی، مردم‌داری و دسترسی آسان به مدیران، به طور مکرر دیده می‌شود تا حدی که زیست طیبه و پاک آنان را می‌توان در روش، سنت و مشی زندگانی این عزیزان دید و به جوانان نشان داد.

وی در خصوص ضرورت توجه به یادگاران شهدای انقلاب و کشور گفت: مسئولین دولت سیزدهم مکلف به تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا به ویژه در دستگاه‌های اجرایی هستند.

مشاور امور ایثارگران استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: در ۱۳۰ نقطه استان، مزار پاک شهدای گمنام قرار دارد که به ما یادآوری کند راه و سیره آنان را فراموش نکنیم.

وی تاکیدکرد: منسوبان به شهدای بزرگوار ما در دستگاه‌های اداری، نماد و الگوی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم عزیز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها