چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
۱۶ کتابخانه تخصصی و ۳۷ موسسه قرآنی در خراسان شمالی تجهیز شده است

خراسان شمالی- مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد: به برکت سفر و حضور مقام معظم رهبری از سال ۹۱ تا کنون در استان خراسان شمالی ۱۶ کتابخانه تخصصی و ۳۷ موسسه و خانه قرآن تجهیز شده است.

حجت‌الاسلام حمید رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بحنورد، گفت: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برکات بسیار زیادی برای استان و مجموعه تبلیغات اسلامی داشته است.
 
وی با بیان افتتاح پروژه‌های اعتبار گرفته شده در زمان سفر مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان بوده است.
 
حجت‌الاسلام رفیعی افزود: ساخت ۲ مرکز عرضه محصولات فرهنگی در شهرستان بجنورد و ساخت ۲ باب مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا را از دیگر پروژه‌های اجرا شده از اعتبارات این سفر اعلام کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ساخت ۲۲ باب خانه عالم در سطح استان یکی دیگر از پروژه‌های مهم سفر پربرکت مقام معظم رهبری دانست.
 
به گزارش ایبنا، سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در ۱۹ مهر سال ۱۳۹۱ به مدت ۸ روز در خراسان شمالی باعث برکات فراوان در حوزه‌های مختلف و این سفر یک سفر تاریخی برای مردم خراسان شمالی به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها