سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
سمنان «شهر خلاق کتاب» شد

سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از معرفی سمنان به عنوان «شهر خلاق کتاب» در کنار چهار شهر دیگر خبر داد.

فرشید فلاح لاله زاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از سمنان از برگزاری مراسم معرفی پایتخت کتاب و همچنین تقدیر از استان های پیشرو در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه در تهران خبر داد و ابراز کرد: استان سمنان در این مراسم به عنوان «شهر خلاق کتاب» معرفی و لوح تقدیر در این ارتباط دریافت کرد. 

وی با بیان اینکه سمنان یکی از 12 نامزد پایتخت کتاب ایران بود، ابراز کرد: سمنان از بین ۲۰۴ شهر متقاضی کسب عنوان «شهر پایتخت کتاب ایران» به 12 شهر نهایی راه پیدا کرد و رقابت تنگاتنگی در این بخش نیز دارد. 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه عنوان شهر خلاق کتاب به واسطه برنامه های خوب ترویجی و استفاده از فناوری‌های نوین در ارتباط با معرفی کتاب و محصولات فرهنگی به سمنان اختصاص یافت، تاکید کرد: تلاش داریم تا در این زمینه زیرساخت ها را تقویت نیز کنیم. 

فلاح با بیان اینکه عنوان «شهر خلاق کتاب» به پاس خدماتی است که همه ارگان‌های اجرایی و فرهنگی و خدماتی و ... در زمینه ترویج مطالعه در استان صورت دادند، گفت: فعالیت‌ها در این زمینه ترویج و تشدید نیز خواهد شد. 

وی با بیان اینکه هدف ما این است که بتوانیم ترویج مطالعه را در سطح گسترده تری داشته باشیم، افزود: به عنوان «شهر خلاق کتاب» در کنار چهار شهر دیگر، یک نوع انگیزه برای تشدید تلاش ها و فعالیت های حوزه ترویج مطالعه خواهد بود. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها