سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
«دنیای خیال‌انگیز من» در بندرعباس به روی صحنه می‌رود

هرمزگان- نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان گفت: نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه مناسب گروه سنی خردسال و کودک است.

پروین پشتکوهی افزود: نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» سال ۱۳۹۸ به‌عنوان نمایش برگزیده بخش خردسال مرکز ملی اسیتژ ایران معرفی شد. همچنین در بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نامزد دریافت جوایز بخش کارگردانی، بازیگری و طراحی صحنه شد و در پایان توانست عنوان بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

وی ادامه داد: از دیگر موفقیت‌های این نمایش می‌توان به برگزیده بهترین طراحی لباس و تقدیر ویژه یونسکو در جشنواره کودک و نوجوان تفلیس (گرجستان) در سال ۲۰۲۲ و همچنین نمایش برگزیده جشنواره کودک و نوجوان بورسا (ترکیه) در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد.

این نمایش از روز یکشنبه ۱۸ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان واقع در خیابان آیت الله غفاری بندرعباس اجرا می‌شود و به مدت ۹ روز بر روی صحنه می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها