دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
تکاپوی تابستانه کانون پرورش فکری کرمان در مسیر قله!

کرمان-کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با عنوان «در مسیر قله» و با شعار ایمان، امید و دانایی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به شعار امسال بیان کرد: کانون استان کرمان با ۳۴ مرکز ثابت، پنج مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی و شهری و یک مرکز پستی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند است.

نجمه‌خاتون خداترس افزود: ۴۰۰ کارگاه تخصصی در مراکز استان ویژه کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و اعضای ارشد در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی پیش‌بینی شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اضافه کرد: در کنار کارگاه‌های تخصصی و شهریه‌ای فصل تابستان کانون استان کرمان همچون کاردستی، سفال، شعر و داستان‌نویسی، نوشتن خلاق، خوانش متون کهن، عروسک‌گردانی، پویانمایی، قصه‌گویی، نمایش خلاق، گام به گام تا اندیشه و نجوم، فعالیت‌های عمومی چون کتاب‌خوانی، معرفی، بحث و نقد کتاب، تمرین نقد و گفتگو، آشنایی با قرآن و ... به صورت رایگان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

سرپرست کانون استان کرمان ادامه داد: پنج کارگاه مجازی شعرسرایی، داستان‌نویسی، پویانمایی، طراحی مقدماتی و طراحی تکمیلی از سوی استان راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir   یا با استفاده از لینک https://b۲n.ir/e۷۲۴۹۳  در این کارگاه‌های مجازی ثبت‌نام کنند.

همچنین، کودکان و نوجوانان می‌توانند برای استفاده از فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی به سایت کانون یا مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها