شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
برگزاری نمایشگاه‎هایی مانند «روایت هنر» باید مستمر باشد

زنجان- یک هنرمند زنجانی گفت: امید است با حمایت مسئولان، برگزاری نمایشگاه‌هایی نظیر «روایت هنر» استمرار داشته باشد.

ابوالفضل نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که موجب تشویق هنرمند در فعالیت هنری می‌شود، عرضه آثار است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای عرضه آثار هنرمندان است، اضافه کرد: عرضه آثار صرفا نمایش آنها در نمایشگاه نیست بلکه باید تمهیداتی صورت بگیرد که هنرمندان بتوانند کارهایشان را به فروش برسانند.

یک هنرمند زنجانی با اشاره به اینکه فروش آثار هنری باید فارغ از داشتن یا نداشتن نیاز مالی صورت بگیرد، افزود: مسئولین و متولیان امر باید از طرق مختلف این امکان را برای هنرمندان فراهم کنند.

نظری با تأکید بر ایجاد فرهنگ‌سازی خرید و فروش آثار هنری در جامعه بیان کرد: امید است با برگزاری نمایشگاه‌ها فرهنگی بین مردم ایجاد شود که در کنار خرید صنایع دستی استان نسبت به خرید آثار هنری نیز گرایش و تمایل داشته باشند که همین موضوع موجب حمایت از هنرمند نیز می‌شود.

یک هنرمند زنجانی با بیان اینکه در حال حاضر نمایشگاه گروهی هنرمندان با عنوان «روایت هنر» در حال برگزاری است، اضافه کرد: امید است با حمایت مسئولان برگزاری این نمایشگاه‌ها استمرار داشته باشد.

نظری در توضیح سبک آثار ارائه شده در نمایشگاه هنرهای تجسمی هم گفت: بنده اعتقادی به سبک ندارم اما بر اساس آنچه که در سبک‌شناسی نقاشی و تاریخ هنر مطرح بوده است در اغلب آثار من فضای اکسپرسیونیستی مشاهده می‌شود.

گفتنی است، ابوالفضل نظری کارشناسی ارشد رشته نقاشی از تربیت مدرس تهران است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 75 آغاز کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها