چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
حمایت مالی شهرداری زنجان از ساخت مستند و فیلم

زنجان- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با تصویب اعضای شورا، شهرداری زنجان از ساخت فیلم شهری با موضوع «تکدی‌گری» و مستند نغمه‌ها و نواهای دفاع مقدس حمایت خواهد کرد.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعات مورد توجه در شورای شهر زنجان کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر و حمایت‌ از طرح‌های موجود در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های شهر زنجان بحث تکدی‌گری است، اضافه کرد: متاسفانه حضور تکدی‌گرانی که اغلب غیربومی هستند، چهره زشتی به شهر داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در همین راستا قرار است یک فیلم داستانی با موضوع «تکدی‌گری» در زنجان ساخته شود.

وی افزود: با توجه به وظایف اجتماعی شورا با تصویب اعضای شورا در آخرین جلسه رسمی و علنی قرار شد مبلغ 150 میلیون تومان در حمایت از این فیلم داستانی پرداخت شود.

ناصحی‌مقدم گفت: همچنین در حمایت از ساخت مستندهای موضوعی مربوط به عزاداری رزمندگان نیز شورای شهر کمک 550 میلیون تومانی را مصوب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تولید مستند فاخر در حوزه عزاداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و نغمه‌ها و نواهای  آن دوران با همکاری موسسه فیلم‌سازی ساخته می‌شود.

وی در ارتباط با کمک شهرداری به مستند« قرار شب» نیز گفت: کمک 250 میلیون تومانی شورا به این مستند در شورا به رای گذاشته شد و با توجه به ابهامات موجود به کمیسیون عودت داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها