شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
امام (ره) اراده ملی ما را تقویت کرد/ نویسندگان اراده‌های ملی برای جنگ فرهنگی هستند

یزد - مراسم رونمایی از کتاب « تحفه تدمر» با حضور مسئولان استانی و اهل قلم شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، مراسم رونمایی از کتاب « تحفه تدمر» پیش از ظهر امروز شنبه 13 خرداد با حضور احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، حجت الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در میبد برگزار شد.

کتاب « تحفه تدمر»، روایت زندگی جانباز مدافع حرم‌ امیر حسین احمدی، نوشته احمد کریمی شامل ۲۴ فصل و ۱۳۲ صفحه است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم گفت: انتشار کتابی که به دست نویسندگان جوان و انقلابی به جبهه مقاومت تقدیم شده، افتخاری برای مردم یزد و میبد است.

وی ضمن گرامیداشت ضمن گرامیداشت رحلت امام (ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام (ره)، خیر کثیری نه تنها برای مردم ایران، بلکه برای مردم مستضعف جهان بودند که خیرات و برکات زیادی داشتند و یکی از این برکات، دمیدن روح اراده و تقویت اراده ملی در بین ما بود.

عابدی بیان کرد: روزگاری را در دوران طاغوت سپری کردیم که نه تنها مردم بلکه حاکمان ما نیز اراده‌ای نداشتند و یک سفیر کشورخارجی برای دولتمردان ما تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی گفت: امروز به برکت امام (ره) و انقلاب اسلامی، اراده ملی ما بر خیلی از اراده‌های بزرگ غلبه کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: چیزی که امروز دشمن برای روی آن تمرکز کرده‌اند، خرد کردن اراده مردم ایران است و باید به آن توجه کنیم.

عابدی بیان کرد: ما در طول تاریخ کمتر فرقه جنایتکار و وحشی مثل داعش را دیده‌ایم اما این فرقه را اراده مردم مقاوم ایران ریشه کن کرد و به دست یکی از تربیت شدگان مکتب حضرت امام به نام حاج قاسم سلیمانی با اراده جوانان کشور‌های مقاومت ریشه کن شد.

وی افزود: این اراده است که همچنان دشمن ما را عقب رانده است و اگرچه دشمنان نیز در عرصه فرهنگی نیز فعال هستند اما اراده ما این نویسندگان هستند که دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده تا از مردم دور نگه دارد اما ما باید به این نویسندگان و اراده‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: دشمن می‌خواهد نشان دهد که ما عقب هستیم و در تلاش است تا پیشرفت‌های متعدد را نبینیم اما نوشتن کتاب‌ها و ثبت روایت‌ها به اراده ملی ما کمک می‌کند و باعث می‌شود که تقویت شویم.

این برنامه از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان و با همکاری و میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروییه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط