دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
درس گفتارهای سعید تشکری منتشر می‌شود

کتاب درس گفتارهای زنده‌یاد استاد سعید تشکری با عنوان «طرح آهی از ماه» منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، در آستانه‌ نخستین سالگرد درگذشت استاد سعید تشکری، نویسنده و داستان‌نویس فقید کشور، کتاب درس گفتارهای وی با عنوان «طرح آهی از ماه» روانه‌ی بازار کتاب می‌شود.
 
نگار تشکری، دختر زنده‌یاد استاد سعید تشکری به همراه رضا خوشه‌بست، ام‌البنین ماهر و سیما ذوالفقاری، از شاگران مرحوم تشکری، کار نگارش، آماده‌سازی و تولید محتوای این اثر را بر عهده دارند. 
 
کتاب «طرح آهی از ماه» در حدود ۲۸۰ صفحه و ۱۶ درس گفتار منطبق بر آثار منتشر شده از مرحوم سعید تشکری رمان‌نویس مطرح کشور است.
 
در این کتاب، گفتارهایی در تبیین «مکتب خراسان» و درباره رمان و نمایشنامه براساس آثار نگارش شده به قلم استاد تشکری آمده است.
 
اقلیم‌شناسی، پرتره، ادبیات شبانی، اقتباس، اپیفانی، کاتارسیس، فانتاستیک، پری واری، شقاوت، آیرونی،  ادبیات نمایشی ازجمله موضوعاتی است که در کتاب «طرح آهی از ماه» مطرح شده است.
 
به گزارش ایبنا؛  زنده‌یاد استاد سعید تشکری، پژوهشگر، نویسنده آثار متعدد رضوی، مدرس ادبیات داستانی و داستان‌نویس برجسته کشور، ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل بیماری MS درگذشت و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها