سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد فردا آغاز به کار می‌کند

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد با آرام‌تر شدن اوضاع کرونا قرار است فردا در مشهد آغاز به کار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد با توجه به کمی مساعد شدن اوضاع کرونا قرار است فردا همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد افتتاح شود.
 
چاپ، بسته‌بندی، پاویون تخصصی کارتن‌سازی، تبلیغات و ملزومات وابسته از موضوعاتی است که در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد توسط شرکت کنندگان عرضه می‌شود.
 
در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد ۱۵ چاپخانه حضور دارند و همچنین هیات‌هایی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق و ترکمنستان از نمایشگاه بازید خواهند کرد.
 
براساس اعلام رسمی صورت گرفته نهمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته‌بندی و صنعت کارتن‌سازی مشهد توسط شرکت برساز رویداد پارس از 26 تا 29 آبان ماه 1400 ساعت 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد، سالن مفاخر واقع در انتهای بلوار وکیل آباد، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

در حال حاضر در خراسان رضوی حدود 317 مرکز چاپ با مساحت‌های 150 تا 12 هزار مترمربع با دستگاه‌های چاپی متنوع مستقر و فعالیت دارند و قریب به 4000 نفر از خانواده صنعت چاپ در حراسان رضوی فعالیت دارند.
 

 
اضافه می‌شود، این نمایشگاه قرار بود سوم تا ششم تیرماه امسال برگزار شود که به دلیل اوضاع کرونا به تعویق افتاده بود.
 
بر اساس تقویم نمایشگاهی درج شده بروی پرتال رسمی نمایشگاه بین المللی مشهد همزمان با این نمایشگاه از 26 تا 29 آبان ماه قرار است چهار نمایشگاه دیگر نیز در این مجموعه برپا شود.
 
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، چهاردهیمن نمایشگاه تخصصی ماشین آلات صنایع غذایی، دهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنیها، صنایع و ماشین آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات، چهار نمایشگاه دیگری هستند که همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد قرار است برگزار شوند.
 
مشهد هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما انجیدنی، دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی روز گذشته گفته است وضعیت کرونا در شهرستان‌های خراسان رضوی شکننده و تعداد مبتلایان در برخی از مناطق استان رو به افزایش است و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با توجه به پوشش فراگیر واکسیناسیون از سوی مردم تاکید کرده و خبر از این داده است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به کمتر از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به نظر می‌رسد اگر ستاد ملی و استانی کرونا مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها را صادر کرده‌اند، در هفته کتاب بجای نمایشگاه چاپ، شایسته‌تر بود شاهد برپایی نمایشگاه کتاب استانی در مشهد می‌بودیم تا فراق دوساله‌ی دوستداران کتابخوانی با غرفه‌های کتاب پایان پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها