جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
ویژه‌برنامه چهره‌های ماندگار صنعت چاپ در نمایشگاه چاپ

ویژه‌ برنامه همایش چهره‌های ماندگار صنعت چاپ شنبه دهم مهر همزمان با دومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ برگزار می‌شود.

مجید پري‌خواه، مسئول دبیرخانه آیین سپاس برنامه چهره‌های ماندگار صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به دومین روز برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران، گفت: روز شنبه دهم مهر برنامه ویژه‌ای از سوی دبیرخانه آیین سپاس برای برنامه چهره‌های ماندگار صنعت چاپ تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.
 
وی افزود:  به دنبال توافق بین کمیته اجرایی آیین سپاس چهره‌های ماندگار صنعت چاپ ایران و ستاد اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته ، روز شنبه ۱۰ مهرماه (دومین روز برپایی نمایشگاه) به عنوان روز چهره‌های ماندگار چاپ ایران نامگذاری شد.
 
پری‌خواه با بیان اینکه در این روز میزبان پیشکسوتان، نوآوران، کارآفرینان و صاحبنظران صنعت چاپ ایران خواهیم بود، عنوان کرد: صبح روز شنبه دهم مهر نشست خبری این برنامه با حضور جمعی از اعضای هیات امنا برگزار و درباره پیشرفت کار و اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: عصر فردا نیز ساعت 15 نشست دوستانه با حضور اعضای هیات امنا و اهالی صنعت چاپ و پیشکسوتان به صورت حضوری و مجازی در نمایشگاه برگزار خواهد شد.
 
پری‌‌خواه با طرح این موضوع که امیدواریم این نشست‌ها در ایجاد همدلی و وفاق بین صنف، موثر باشد، گفت: رفع ابهامات و سوالات درباره نحوه برگزاری همایش نیز از دیگر اهداف برنامه‌های فردا خواهد بود.
 
به گفته وی، در صورتی که موج کرونا فروکش کند، طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه طی سه ماه آینده مراسم آیین سپاس برگزار خواهد شد و این تاخیر زمینه بهبود کیفی برنامه‌ها را برای ما فراهم کرده است.
 
پری‌خواه تاکید کرد: مجموعه برنامه‌های ما در قالب تهیه و تولید فیلم از چهره‌های ماندگار، کتاب زندگی‌نامه این چهره‌ها و افتتاح سایت چهره‌ها است که تاکنون 80 درصد آن انجام شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها