چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
نخستین کافه کتاب در شهرستان قاین راه‌اندازی شد

نخستین کافه کتاب در شهرستان قاین با نام «پَستو» فعالیت خود را آغاز کرد.

محمدرضا فیاجی مدیرمسئول کتابفروشی «اشراق» در شهرستان قاین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان جنوبی، با اعلام اینکه کافه کتاب «پَستو» از هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: علاوه بر ایجاد فضایی برای کتابخوانی و ارائه خدمات در قالب کافه، برنامه‌هایی همچون برگزاری جلسات کتابخوانی، شب های شعر، موسیقی سنتی و ... را نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی این کافه کتاب جذب همشهریان به کتابخوانی با روش‌های مختلف است، ادامه داد: نیاز به وجود یک کافه کتاب در شهرستان قاین به شدت احساس می‌شد و خوشبختانه تاکنون با رضایت فوق‌العاده بالای مردم روبه‌رو بوده‌ایم.

فیاجی با اعتقاد بر اینکه اهالی کتاب در شهرستان قاین به علت نبود فضای مناسب برای کتابخوانی مهجور مانده بودند، اضافه کرد: اکثر مردم قاین اهل مطالعه هستند اما شرایط به گونه‌ای بود که برای خرید کتابِ مد نظرشان یا باید از شهرهای مجاور مانند مشهد، اقدام می‌کردند و یا از سایت‌های اینترنتی خرید را انجام می‌دادند.

به گفته وی در کافه کتاب «پَستو» بالغ بر 1000 عنوان کتاب فرآهم شده و کتاب در آن از 20 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان موجود است و در صورت موجود نبودن کتاب هم می‌توانیم آن را برای مشتری سفارش دهیم.

مدیرمسئول کتابفروشی اشراق به ساعت کار کافه کتاب پَستو از 17:30 تا 23:30 اشاره کرد و افزود: در صورت استقبال همشهریان، شیفت صبح فعالیت کافه کتاب را نیز فعال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها