یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
کتاب «حیات الانسان» معرفی و رونمایی می‌شود

یکصد و پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست‌های مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب به رونمایی و معرفی کتاب «حیات الانسان» اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، یکصد و پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست‌های این مؤسسه، که با همکاری وبینار بهشتی برگزار خواهد شد، به رونمایی و معرفی کتاب «حیات الانسان» اختصاص دارد.

حیات ‌الانسان (ترجمه حیاه الحیوان) نوشته کمال‌الدین محمد ‌بن موسی دَمیری (742-808 ه. ق) ترجمه محمد‌شاه بن مبارک قزوینی با تصحیح و تحشیه محمد روشن از سوی مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب در دو جلد منتشر شده است. این اثر سیصد و شصت و دومین عنوان از سلسله آثار انتشار یافته در مؤسسه میراث مکتوب و بیست و هفتمین اثر در موضوع علوم و فنون این مؤسسه می‌باشد.

در نشست رونمایی از این کتاب، محمد روشن، پژوهشگر و مصحح اثر، مرضیه کاظمی، عضو هیئت علمی بنیاد دائره‌المعارف اسلامی، یونس کرامتی، استادیار پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران، و فاطمه مهری، استادیار دانشگاه شهید بهشتی، سخن خواهند گفت.

نشست «رونمایی و معرفی کتاب حیات الانسان» ساعت 16 تا 18 روز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه 1400 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند در ساعتِ جلسه با کلیک روی لینکِ زیر، به این وبینار وارد شوند.

http://www.sbu.ac.ir/web/webinar

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها