دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تا پایان هفته تعطیل هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: با توجه به اوج‌گیری کرونا در استان، کتابخانه‌های عمومی همچنان و تا پایان هفته تعطیل هستند ولی فعالیت‌های ترویجی کتابخوانی از طریق فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ضمن اعلام این خبر گفت: این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان این نهاد اتخاذ شده است.

بر این اساس و گفته وی، کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تا روز جمعه هفته جاری تعطیل هستند و به صورت حضوری خدماتی ارائه نمی‌دهند و امکان امانت گرفتن کتاب به صورت حضوری و استفاده از سالن مطالعات وجود ندارد.

محمدبیگی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی، فعالیت کتابخانه‌های قزوین از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کتابداران پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در فضای‌های مجازی کتابداران به معرفی کتاب‌ها می‌پردازند و تلاش ما این است که در هیچ شرایطی کتاب و کتابخوانی متوقف نشود و در این مسیر نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با بیان اینکه ۱۱۰ نفر در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مشغول فعالیت هستند، افزود: با توجه به ارتباط مستقیم کتابداران کتابخانه‌های عمومی با کاربران و کتاب‌ها که چرخش زیادی در جامعه دارند، طرح واکسیناسیون کارکنان این نهاد در استان طی هفته گذشته انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها