شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
دو انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکشاهی و مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ایلام منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکشاهی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

طی حکمی از سوی عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، کبری ظفرجو به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکشاهی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، ضمن تعامل سازنده با مسئولان و مدیران شهرستان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و مردم فرهنگ دوست شهرستان ملکشاهی، در مسیر رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر آن سامان موفق باشید.

در این دیدار همچنین از تلاش‌ها و فعالیت‌های سیروس ذوالفقاری رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکشاهی با اهدای لوح قدردانی و تجلیل شد.

همچنین سیروس ذوالفقاری با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، به عنوان مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ایلام منصوب شد. خودآموز با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند عظیم ایدی مدیر پیشین این مجتمع تجلیل کرد.

پیش از این انتصاب، در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های آبدانان و دره‌شهر از میان بانوان منصوب شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها