سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
ارسال ۱۵۳ مقاله به نخستین همایش ملی «بوشهر آرزوها»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر از ارسال ۱۵۳ اثر علمی پژوهشی به دبیرخانه نخستین همایش ملی نکوداشت صد و دهمین سالگرد تاسیس شهرداری (بلدیه) در آیند شهری بندری با عنوان «بوشهر آرزوها» خبر داد.

مسعود غلامزاده‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری این پویش شامل ایجاد بانک اطلاعاتی از تحقیقات و پژوهش‌ها برای ارائه راهکار علمی به مدیران شهری، توسعه گفتمان علمی و فرهنگی، تبادل اندیشه‌ها، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق برای توسعه پایدار و دانایی محور بندر بوشهر، فراهم‌سازی بستری برای تولید طرح و ایده‌های خلاقانه برای توسعه شهری و  مرور فرهنگ و هنر بوشهر از گذشته برای آینده می‌شود.

وی ادامه داد: با پایان مهلت ارسال آثار به نخستین همایش «بوشهر آرزوها»، ۱۵۳ اثر علمی پژوهشی در حوزه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، گردشگری، ورزشی و... از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد. داوری آثار آغاز شده است و در نهایت ۷۰ اثر برای حضور و ارائه در این همایش طی سه روز آینده اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: مقالات برگزیده در این همایش در قالب کتابی منتشر خواهند شد. این مقالات نقشه‌راه مدیریت شهری بوشهر در توسعه و ارتقای جایگاه این بندر کهن در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

غلامزاده‌فرد در پایان یادآور شد: در این همایش از چهره‌های علمی، مورخان و نویسندگان بوشهرپژوه تجلیل به عمل می‌آید.

یادآوری می‌شود، نخستین همایش ملی نکوداشت صد و دهمین سالگرد تاسیس شهرداری (بلدیه) بندر بوشهر؛ «بوشهر آرزوها» از ۴ تا ۶ خردادماه سال جاری با حضور شهرداران سراسر کشور و برخی از مقامات کشوری در بوشهر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها