دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
خدمات «مرکز مشاوره اسلامی آیه» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم/ از برگزاری دوره‌های روانشناسی با رویکرد اسلامی تا ارائه مشاوره خانواده

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه به تشریح فعالیت‌های این مرکز در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و گفت: در بخش آموزش ۱۵ دوره را با مدت زمان‌های مختلف برگزار می‌کنیم.





به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، سیداحمد طباطبایی مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه که با ارائه خدمات مختلفی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، درباره فعالیت این مرکز اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز تخصصی روانشناسی تخصصی در تهران وجود نداشت، مرکز مشاوره اسلامی آیه با مجوز مراجع ذیصلاح در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد تا پناهگاه خانواده‌های متدین و مذهبی در حوزه مشاوره و روانشناسی باشد.

وی تاکید کرد: طی سال‌های اخیر دوره‌های مختلف روانشناسی را با رویکرد اسلامی برگزار کرده‌ایم؛ در پایان این دوره‌ها مدارک معتبر پایان دوره نیز ارائه شده است که بسیاری از شرکت‌کنندگان با همین مدارک در مراکز علمی و مدارس مشغول به فعالیت شده‌اند.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه با اشاره به اینکه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، دوره‌های مختلفی را با رویکرد اسلامی برگزار می‌کنیم، گفت: در این دوره‌ها از اساتیدی (طلبه‌های حوزه علمیه) با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترای روانشناسی استفاده شده است.

طباطبایی تصریح کرد: در بخش آموزش ۱۵ دوره را با مدت زمان‌های مختلف برگزار می‌کنیم که به‌دلیل برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن، این دوره‌ها با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره در حیطه‌های ازدواج، خانواده، فرزندپروری، اختلالات بالینی مشاوره ارائه می‌شود؛ نکته مهم این است که ۳۰ دقیقه ابتدایی مشاوره‌ها تا ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم رایگان خواهد بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها