چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
جایزه بشر دوستانه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ به فعالان چاپ اهدا می‌شود

مراسم اهدای جایزه بشردوستانه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ شنبه ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و تقدیر از خبرنگاران فعال حوزه چاپ از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه این اتحادیه برای حمایت از فعالان صنعت چاپ گفت: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به طراحی یک جایزه با عنوان جایزه بشردوستانه صنعت چاپ کرده است .
 
وی افزود: این جایزه برای بهترین اقدام بشردوستانه اهالی صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور در طول هر سال تدارک دیده شده است و امسال با توجه به شرایط کرونا موضوع اهدای اولین جایزه بشر دوستانه فعالیت صنعت چاپ مرتبط با شیوع کرونا است.
 
ایمنی با بیان اینکه این اقدام با هدف تجلیل از فعالیت چاپخانه‌دارانی است که علاوه بر حرفه خود به حوزه‌های مسوولیت اجتماعی نیمی‌پردازند، عنوان کرد: همچنین در ایران راستا از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال حوزه چاپ که در طول سال ۱۳۹۹ در شرایط کرونا فعالیت کردند نیز تقدیر خواهد شد.
 
وی در این زمینه توضیح داد: از جمله اهداف این بخش در این است که از خبرنگاران رسانه‌های فعالی که طی سال و در این شرایط سخت فعالیت کردند تقدیر شود و به آن‌ها یادآور شویم که زحمات و تلاش‌های آن‌ها دیده می‌شود.
 
مراسم اهدای جایزه بشردوستانه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ شنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها