پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ویترین بزرگ کتاب برای جغرافیای ایران

رضا فراهانی گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در یک گستره وسیع توانست همه مردم ایران را در هر گوشه و کنار کشور، درگیر حال و هوای کتاب کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رضا فراهانی گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در یک گستره وسیع توانست همه مردم ایران را در هر گوشه و کنار کشور، درگیر حال و هوای کتاب کند. در واقع این رویداد فرهنگی، یک ویترین بزرگ کتاب برای جغرافیای ایران، فراهم کرد.

وی افزود: یک سری مشکلات فنی و زیرساختی در این نمایشگاه وجود داشت که البته وجود این نواقص در نخستین دوره چیز عجیبی نیست، اما نباید از لزوم رفع ایرادات و اندیشیدن تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر دوره‌های بعد، غفلت کرد.
 
این ناشر در ادامه گفت: نمایشگاه مجازی کتاب، در یک گستره وسیع توانست همه مردم ایران را در هر گوشه و کنار کشور، درگیر حال و هوای کتاب کند. در واقع این رویداد فرهنگی، یک ویترین بزرگ کتاب برای جغرافیای ایران، فراهم کرد. امکان حضور در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور برای همه ایرانی‌ها در استان‌ها و شهرهای دور و نزدیک، بزرگترین نقطه قوت این نمایشگاه است.
 
رضا فراهانی در پایان گفت: استقبال از نمایشگاه مجازی خیلی خوب بود و انتظار چنین استقبال و این میزان فروش را نداشتیم. تا هفتمین روز نمایشگاه، بیش از 700 مشتری از نقاط مختلف ایران داشتیم و هنوز 500 درخواست دیگر نیز بررسی و پاسخ داده نشده است. نکته مهم درباره درخواست‌های کتاب این است که بیشتر مشتریان ما از شهرستان‌ها بودند.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها