پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
106 هزار و867 مرسوله کتاب نمایشگاه به دست مخاطبان رسید

مهرداد ملک‌محمدی، از جابه‌جایی روزانه 90 تُن کتاب در جریان برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: 106 هزار و867 مرسوله کتاب ناشران، توزیع و به دست مخاطبان رسیده است.

مهرداد ملک‌محمدی، مدیر سامانه پست کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آخرین آمار درباره جمع‌آوری، ارسال و توزیع مرسوله‌های نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: روزانه نزدیک به 90 تُن مرسوله کتاب از نمایشگاه مجازی جابه‌جا شده است. 465 هزار 172 مرسوله درسامانه پست نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت شده است. 221 هزار و 721 مرسوله در مسیر توزیع قرار دارد.  
 
وی با اشاره به آمار توزیع مرسوله‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب تهران، افزود: تا این ساعت از نهمین روز از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، 106 هزار و867 مرسوله کتاب ناشران، توزیع و به دست مخاطبان رسیده است.
 
ملک‌محمدی ادامه داد: 158 هزار مرسوله، برای تحویل به پست از سوی ناشران آماده‌سازی شده است. سه شهر تهران، قم و مشهد از نظر فروش و اهالی استان‌های تهران، اصفهان و مشهد از نظر میزان مراجعه و خرید از سایت نمایشگاه همچنان در صدر هستند؛ البته این موقعیت را باید براساس جمعیت و تعداد ناشران تحلیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها