شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
روایت مبارزه با سرطان در «باورت دارم»‌

گلنوش شاهین‌راد تجربه خودش در مبارزه با بیماری سرطان را در کتاب «باورت دارم»‌ به رشته تحریر درآورده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «باورت دارم»، روایتی داستانی از مواجهه گلنوش شاهین‌راد با بیماری سرطان است، شرح تلخی‌ها و مرارت‌ها، و درنهایت دریافت مواهبی که در پس این مبارزه رخ می‌دهد.
 
کتاب «باورت دارم» روایتی واقعی و داستان گونه از ماجرای بیمار شدن زنی است که در مواجهه با سرطان زندگی‌اش مختل می‌شود در جریان این بیماری دست به دامن خدا می‌شود تا پاسخ مثبتی بگیرد.
 
پیام این داستان این است که گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی انسان‌ها رخ می‌دهد که به‌نظر تلخ و ناخوشایند می‌آید؛ اما در عمق خود دستاوردهای مفید و تعالی بخش را به همراه دارد. نویسنده نیز در انتقال این پیام تلاش کرده تجربه خود را با مخاطبان کتاب در میان بگذارد تا بتواند همراه خانواده‌هایی باشد که این روزها با بیماری‌های مختلفی مثل سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.
 
قصد نویسنده از نگارش این رمان دادن امید و شوق ادامه دادن به همه کسانی است که به نوعی با مشکلات و رنج‌ها دست به گریبانند. گلنوش شاهین‌راد در اعماق ترس و نگرانی و غم، سایه‌هایی از خوشبختی پایدار را به چشم خود دیده و آنها را به رشته تحریر درآورده است.
 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«چه دنیای عجیبی! امید در این دنیا هیچ‌گاه به صفر نمی‌رسد، بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود! اگر صفر صفر بشویم، یعنی دیگر زنده نیستیم. تمام شده‌ایم. رفته‌ایم. شاید به آستانه‌ی افتادن برسیم، به لحظه‌ی سراشیبی، ولی درست در آخرین تپش زمان که قابل تصور باشد، فراخوانده می‌شویم،
با یک ایمان، یک نیرو، یک باور و ادامه می‌دهیم.
و من لحظات زیادی برخاستن از نزدیکی صفر را تجربه کردم. زندگی در من جریان داشت و من به مرز تمام شدن نمی‌رسیدم. و جالب اینکه چه لذتی دارد برخاستن از همسایگی صفر، و دوباره صعود کردن و رها شدن.»
 
کتاب «باورت دارم»، اثر گلنوش شاهین‌راد در 208 صفحه،‌ شمارگان 300 نسخه و به‌بهای 52 هزار تومان از سوی انتشارات ابجد راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها