چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
حضور 50 کتابفروشی آذربایجان‌شرقی در پاییزه کتاب/ برنامه‌های  استان در هفته کتاب اعلام شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از شرکت 50 کتابفروشی استان در پانزدهمین دوره طرح پاییزه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، علی پیروزمنش گفت: 32 کتابفروشی از تبریز و 18 کتابفروشی از شهرستان‌های استان در پانزدهمین دوره طرح پاییزه کتاب مشارکت کرده اند.

وی با بیان اینکه در این طرح همانند دوره‌های پیشین، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شوند، افزود: تسهیلات حداکثر تا سقف دو میلیون ریال به خریداران عرضه می‌شو و واحدهای عرضه و فروش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کتاب‌های خود را به علاقه‌مندان عرضه خواهند کرد.
 
پیروزمنش در ادامه به تشریح برنامه‌های اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ‌مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب پرداخت و تجلیل از پیشکسوتان حوزه چاپ، تجلیل از کتابفروشان، تجلیل از رسانه‌های فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی، تجلیل از ناشران فعال و  پیشکستوتان حوزه نشر و تجلیل از نویسندگان و اهل قلم از طریق وبینار را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی کتاب‌ برنده جایزه سال کتاب استان و اهدای کتاب به فعالان جام باشگاه‌های کتابخوانی همزمان با هفته کتاب خبر داد.

پیروزمنش تاکید کرد: کتاب‌ها همواره حامل اطلاعات و دانش بشری و انتقال دهنده‌ی آن از نسلی به نسل دیگر بوده‌اند و از این رو کتاب و کتابخوانی از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برنامه‌های هفته کتاب در راستای توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در تبریز و دیگر شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره طرح فصلی کتاب با عنوان «دانایی؛ مانایی» از روز شنبه 24 لغایت جمعه 30 آبان ماه 1399 در کتابفروشی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها