چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
​نمایشگاه‌های کتاب استانی به جنوب کرمان رسید

سیصدوهفتادونهمین نمایشگاه کتاب استانی در جنوب کرمان (جیرفت) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ششمین نمایشگاه کتاب جیرفت از 22 تا 28 دی‌ماه در حسینیه شهداء جیرفت برگزار می‌شود.

 220 ناشر از سراسر کشور 34 هزار و 278 عنوان کتاب را در زمینه‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. 4 ناشر از جنوب کرمان در این نمایشگاه حضور دارند و 4 کتاب‌فروشی نیز با نمایشگاه همکاری دارند و بن‌های توزیع شده در نمایشگاه نیز در این کتاب‌فروشی‌ها تا دو هفته اعتبار خواهد داشت.

 30 ناشر نیز در بخش فروش متمرکز کتاب‌های ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند عرضه می‌کنند.

برای این نمایشگاه 300 میلیون تومان بن یارانه‌ای با تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، برگزاری نشست باستان‌شناسی، گردهمایی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با موضوع کتاب، اجرای برنامه فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان، اجرای موسیقی محلی، اجرای برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان، اجرای شب شعر، برگزاری نشست تخصصی نهج‌البلاغه، تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست تخصصی سبک زندگی و فضای مجازی، برنامه شبی در محضر قرآن کریم، رونمایی کتاب، نمایشگاه آثار عکاسان جیرفت با همکاری انجمن عکاسان شهرستان جیرفت، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان و نمایشگاه آثار خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان جیرفت و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی هستند که برای بخش جنبی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه کتاب جیرفت از 22 تا 28 دی‌‌ماه در حسینیه شهداء این شهر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها